Reklamlar

reklam reklam

Gönderen Konu: en beğendiğiniz kesici takım markası  (Okunma sayısı 57345 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kayhan3391

  • Turkeycnc.com Üyesi
  • *
  • İleti: 7
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #45 : Kasım 06, 2010, 03:00:02 ÖS »
kesici uçları sanırım hava soğutmalı ve su soğutmalı olara ayırabıulıyoruz.

peki hangı işlemlerde sulu takımları hangı ıslemlerde hava sogutmalı takımları kullanabılırız?bu ayrıntıyı ogrenmek ıstıyorum yardımı olursanız sevınırım

Çevrimdışı oktayaslan2901

  • Programcı
  • ***
  • İleti: 84
  • +1/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #46 : Ocak 04, 2011, 10:48:34 ÖS »
WIDIA

Çevrimdışı CK-53

  • moderatör
  • *****
  • İleti: 311
  • +30/-1
  • Cinsiyet: Bay
    • MiPSAN MAKİNA
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #47 : Ocak 12, 2011, 07:38:59 ÖS »
ZCC-CT diye çin malı bir marka var biliyormusunuz? Fiyat-Performans harika.
Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz..!

Çevrimdışı oktayaslan2901

  • Programcı
  • ***
  • İleti: 84
  • +1/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #48 : Ocak 12, 2011, 10:30:50 ÖS »
You are not allowed to view links. Register or Login
ZCC-CT diye çin malı bir marka var biliyormusunuz? Fiyat-Performans harika.

bende son zamanlarda öle bi çin markası duymaya başladım kullanan her kez memnun.adıda böle bişeydi yada buydu emin deilim...

Çevrimdışı bahadir11

  • Turkeycnc.com Üyesi
  • *
  • İleti: 4
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #49 : Şubat 03, 2011, 04:02:44 ÖÖ »
ıscar kesici uclarda ii tabi secenekler gün gectikce cogalıyor.özel takım yapan firmalarıda denemenizi tavsiye ederim.standart takımlarda bulamadıgınız özellikleri kaplama+kesme acısı+takım boyu birçok secenek saglıyolar.

Çevrimdışı kesicielmas

  • Turkeycnc.com Üyesi
  • *
  • İleti: 2
  • +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Elmas Parmak Freze
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #50 : Şubat 07, 2011, 03:51:10 ÖS »
Merhaba arkadaşlar, Biz bu markaların bir çoğunun satışını yapmaktayız. Her birinin kendine göre ayrı avantajları var. Sıralama genelde doğru olmuş, yani beklediğim gibi. En çok kullanılan kesici takım ile en iyi kesici takım arasında ki farkı görmek lazım. Iscar ürün yelpazesi ve satış konusundaki uzmanlığı sayesinde en çok kullanılan ürünlerin en başında tabi. Ama fiyatı ve bulunabilirliği açısından kötü durumda olan markalar, sıralamada altta kalmış doğal olarak. Mesela Mitsubishi markası. Bana göre en iyilerinden biri, fakat biraz pahalı ve diğerlerine göre daha zor bulunuyor. Kullandığınız alana göre doğru ucunu seçebilirseniz, bir çok uçu geride bırakacağına eminim.

You are not allowed to view links. Register or Login
Arol Makina
You are not allowed to view links. Register or Login

Çevrimdışı kuddi_20

  • Turkeycnc.com Üyesi
  • *
  • İleti: 1
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #51 : Mart 08, 2011, 08:21:46 ÖS »
slm arkadaşlar ben kesici takım satma niyetine girdim fiyat araştırması yapıyorum. tabi fiyatı uygun ve kaliteli markalarda yogunlaştım seco-sandvik-mitsubishi vb. firmalarla görüşüyorum böhlerin ne durumda oldugunu bilmiyorum görrüşmeyide düşünmedim bana önerebileceginiz takım ne olabilir (iscarı kesinlikle düşünmüyorum ) birde piyasadaki fiyatlardan bahsederseniz sevinirim saygılarımla....

Çevrimdışı fourmak

  • Turkeycnc.com Üyesi
  • *
  • İleti: 5
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #52 : Mart 24, 2011, 12:59:56 ÖÖ »
arkadaşlar safir marka türk imalatı karbür uçlar var isten irtibata geçebilir.

Çevrimdışı yusufcuk

  • Operatör
  • **
  • İleti: 46
  • +3/-1
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #53 : Mart 24, 2011, 10:55:58 ÖS »
paslanmaz ve dökümde mitsubichi, transda herhangi bimarka sermet kullanıyorum yüksek hızı çok seviyor harika, iskarın adı çıkmış otomatta biraz pahalı ama sandvik  ayrıca kesme uçlarını markaya göre degil kullanılan malzemeye göre seçmek  gerek diye düşünüyorum her markanın hedefi farklı bazıları fiyatta bazıları performansda  hatta bazıları form çeşidinde uçlardaki formunda elbetteki önemi büyük ayrıca israilller gebzeye az insanın çalıştıgı büyükçe bi fabrika açtılar

Çevrimdışı vadaro12

  • Operatör
  • **
  • İleti: 11
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #54 : Mayıs 02, 2011, 01:13:09 ÖS »
arkadaslar suanda bence en ıyı takım mıtsıbushı fıyat olarak bıraz farklı ama bır cok takımın calısmadıgı ıs gormedıgı yerde takımları harıkalar yaratıo ınanılmaz hız ve kesım kalıtesıne ayrıca dayanıklılık ve esneklık konusunda bır numara denemeyen arkadaslar varsa mutlaka denesın pısman olmazsınız zaten ısmınden kalıtesı bellı mıtsubıshı

Çevrimdışı sensor

  • Operatör
  • **
  • İleti: 12
  • +1/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #55 : Mayıs 27, 2011, 12:07:21 ÖÖ »
BENİM GÖRÜŞÜM DELİCİ TAKIM VE FREZE OLARAK TABİKİ SANDVİK FİRMA TAKIMLARIN ANAHTARLARINI BİLE TORKLU YAPMIŞ SÜPERLER.

Çevrimdışı MYsterie

  • Turkeycnc.com Üyesi
  • *
  • İleti: 3
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #56 : Haziran 10, 2011, 10:58:58 ÖÖ »
arkadaşlar woox-hart markası  türk malı kesici takım imalatı yapıyolar.standart ürünlerin yanı sıra daha çok özel takımda baya kaliteliler ayrıca hertürlü hassas takımlarınızı ,elmas freze rayba takımlarınıızı yaptırabilirsiniz,fiyatıda gayet uygundur .

Çevrimdışı vadaro12

  • Operatör
  • **
  • İleti: 11
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #57 : Haziran 20, 2011, 06:12:18 ÖS »
arkadaşlar mıtsubıshı deneyın harıka bı takım uzun omurlu
aranızda hıc deneyen oldumu sabıt bı elmas uc secmıssınız bıraz deneme yapında gorun bakalım farkı
tutturmussunuz bı ıscar havası gıdıyosunuz nedır bu ya hem maddı acıdan hemde uretımı arttırmak acısından super bı takımmmmmmmm ucuz takım alıyonuz bı seferde gıdıyo bıdaha alıp paranız bosa gıdıyo deneyın mıtsubıshı farkı gorun   

Çevrimdışı secotaner

  • Operatör
  • **
  • İleti: 12
  • +0/-0
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #58 : Ağustos 16, 2011, 12:46:56 ÖS »
urunlerın cogunu kullandım önemlı olan urunu kullanan kısı nasıl kullanıyor?
ve tabıkı destek veren fırmanın satıs ekıbı nasıl kullanmasını saglıyor bu cok önemlı.
arkasında teknık destegı olmayan ve sızlerı gelıstıremeyecek fırmaları kesınlıkle kullanmayınız...

Çevrimdışı Erdem usta

  • USTA
  • ****
  • İleti: 328
  • +25/-6
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: en beğendiğiniz kesici takım markası
« Yanıtla #59 : Ağustos 29, 2011, 11:44:23 ÖS »
SANDVİK BENCE MALİYYET OLARAK COK PAHALII
Yumuşak olma ezilirsin , sert olma kırılırsın.!