Reklamlar

reklam reklam

Gönderen Konu: Bakır plaka işleme hakkında  (Okunma sayısı 914 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cancanpolka

  • Turkeycnc.com Üyesi
  • *
  • İleti: 1
  • +0/-0
Bakır plaka işleme hakkında
« : Kasım 03, 2017, 12:18:22 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar, 2 mm kalınlığında 100*100 luk bakır plakadan 4 adet 20*20 1.7 kalınlığında parça işlemeye çalışıyorum, plakalarda eğiklik var, önce çift taraflı bantla yapıştırıp yüzeyini siliyorum, daha sonra her kenarda 3 delik ve ortada 1 delik olacak şekilde delik açıyorum parçayı oralardan sildiğim yüzey üzerine sıkıyorum fakat çıkan parçaların kendi içinde kalınlıkları yüzde 3 e kadar değişiyor, vidaları sıkma sıralarını va değiştirdim yine aynı sonuç, aparatda da sıkıntıyok, deliklerin içinde va talaş yok, bakır olmasa mıknatıs kullanacağım eğriliğini alsın diye fakat o da olmuyor, fikirlerinize açığım

Çevrimdışı bahadır_86

  • Programcı
  • ***
  • İleti: 131
  • +1/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Bakır plaka işleme hakkında
« Yanıtla #1 : Kasım 03, 2017, 09:42:20 ÖÖ »
Vakumlu  tablalar  var .
Manyetik  tabla gibi .
Senin işlediğin  malzemeyi  en güzel  onunla tutarsın   .
Ama plakayı  1 mm daha kalın  alman  gerekebilir. 
Üstten  işleyip  ters çevirip  ölçüye  getirmek  için. 
Yaptığın  iş devamlı  ise vakumlu  tabla iyi bi seçenek  .
Tabi  bu işin  birde fiyat olayı  var .
Karar sizin  .