Reklamlar

reklam reklam

Son İletiler

Sayfa: 1 ... 6 7 8 9 [10]
91
CNC Bakım ve Alarmlar / Ynt: Probla sıfır alıyorum ama yanlıs kınuma gidiyo tezgah
« Son İleti Gönderen: VICTOR Eylül 23, 2020, 09:02:14 ÖÖ »

ölçme kolu  probu X te kalıbrasyonu gereklıdır

92
CNC Bakım ve Alarmlar / Ynt: Probla sıfır alıyorum ama yanlıs kınuma gidiyo tezgah
« Son İleti Gönderen: Nurullah40 Eylül 22, 2020, 08:54:23 ÖS »
Sıgırı alıyom ama z de dogru yere gelirken x de yukarda kalıyo parçadan
93
Faydalı Linkler / Roller Burnishing Tools
« Son İleti Gönderen: pinacoloda Eylül 21, 2020, 11:44:53 ÖÖ »
You are not allowed to view links. Register or Login
94
CNC İşleme merkezi videoları / yeni imalat prosesi
« Son İleti Gönderen: pinacoloda Eylül 21, 2020, 11:43:07 ÖÖ »
You are not allowed to view links. Register or Login

Ezerek parlatma takımları artık imalatın büyük bir parçası
95
Diğer makine videoları / Ezerek Parlatma
« Son İleti Gönderen: pinacoloda Eylül 21, 2020, 11:38:50 ÖÖ »
You are not allowed to view links. Register or Login

96
CNC Bakım ve Alarmlar / Ynt: Dik işleme alarm sorunu
« Son İleti Gönderen: VICTOR Eylül 21, 2020, 10:44:51 ÖÖ »

m19 ve devirle ilgili bir sensor vardı. m70 tede vardır   belkı,  o sensor veya sensor kablosuna da bakılabılır.  yada mesafe ayarı gerekıyordur. 

mıtsubıshı sistem ile ilgili durum

o kabloya ek vs olmaz.  yada doğru sekılde yapılmadı.
97
CNC Bakım ve Alarmlar / Ynt: Dik işleme alarm sorunu
« Son İleti Gönderen: tutankamun Eylül 15, 2020, 08:50:11 ÖS »
Zor soru oldu galiba Victor baba nerelerdesin senin hep bir fikrin olurdu
98
CNC Bakım ve Alarmlar / Dik işleme alarm sorunu
« Son İleti Gönderen: tutankamun Eylül 11, 2020, 09:49:41 ÖS »
Arkadaşlar merhaba Mitsubishi m70 kontrol üniteli dik işleme merkezimiz var spindle direct drive , spindle rulmanlari değişmesi gerekiyordu , servis arkadaş geldi değiştirdi , sonrasında m19 ayarı ATC kol ayarı vs yapıldı herser gayet güzel oldu  , sabah gelince makinayı açtım , ısıtmak için devir verdim makina verdiğim devri almıyor  takım değiştirmek istedim m19 görmüyor  kafa 200 devir gibi bir devirde sürekli dönüyor yaklaşık 30 saniye sonra makina kendisi emergence basıyor  S03 geri besleme hatası 0042  S1 diye bir alarm veriyor , m19 görmediği için spindle oryantasyon alarmida veriyor , m03 m04 görmüyor ne devir yazarsanız yazın o 400 devirde dönüyor ve hep aynı yöne dönüyor .spindel sökülürken servis motoru kaplinden ayırdı aldı makinanın üzerine yatırdı orda bir iki gün bekledi , sonra yerine takarken kaplinin üzerine kaldırdı dikti motoru spindel kaplinininin üzerine oturtmaya çalıştı , sorun encoder kablosu olabilir dediler kabloyu kestirdik ek yaptilar aynı hata devam etmekte şimdi artık kesinlikle encoder gidik diyorlar , bilgisi olan arkadaşlar bir fikir beyan edebilirim neden kaynaklanır bu durum.[/url]
En üstteki motor faninin altındaki encoder bu bunun arızalı olduğu söyleniyor,  acaba tamiri olabilirmi
99
Teknik Destek / Ynt: magazijn sorunu
« Son İleti Gönderen: YuMuRcaK Eylül 09, 2020, 08:54:22 ÖÖ »
sorunla ilgili bi kac yerden bilgi aldim sanirim sorun !!
makinada piller varmis onlarin biterse eger magazijn da boyle sorunlar olabiliyormus teknik servisin verdigi bilgi.
tabi tam emin degilim genede basina boyle bir sey gelen olursa denesin bakalim belki faydasini gorur.
ben servis gelince ne yaptigini tekrar yazicam. ama servis iki haftadan once gelemiyormus o yuzden on bilgi yazim dedim
kolay gelsin herkese bol kazancli gunler.
100
Cnc Torna Bölümü / Ynt: G71 ikinci tipi hakkinda
« Son İleti Gönderen: Melih54 Eylül 03, 2020, 08:48:23 ÖS »
tesekkurler kardesim emegine saglik
Sayfa: 1 ... 6 7 8 9 [10]